Taidan olla jotenki riippuvainen näihin nettiblogeihin :< Mulla on näitä varmaan jo tuhat, mutta en kirjota melkein ikinä. LJ:hin joskus (joskus = tosi harvoin).

Rekkasin tänne, koska "vuodatus" kuulosti niin hyvältä. Siis kun mulla on tapana aina vuodattaa vähän liikaakin nettipäiväkirjoissani, eiköhän sen oo jo huomannut kaikki jotka mut tuntee. :<

Mulla ei koskaan oo mitään asiaa, eli kirjottelen pääosin omaks huvikseni. \o/

Ok, aloittakaamme vuodatus. :>

Koulussa oli tylsää, tein ensin nopeesti Auvon antaman työn (vähän myöhässä ehkä? :D), sit lukasin nopeesti fysiikan koetta varten.... >___> Se ei mennyt mitenkään maailman parhaiten. Anyways, sen jälkeen päästiin jo kotiin, ja siitä lähtien mä en ookaan tehny oikein mitään. Tai no, piirsin kyllä pitkästä aikaa. Ihme kyllä mä jopa osasin vielä jotenkuten, yleensä mun taidot ruostuu sekunnissa.

Muttajoo, nyt suihkuun. Sit varmaan nukkumaan.

P.S. Huomaa että oon mummoutumassa, kun meen joka ilta kymmenen aikaan nukkumaan. :DD Mutta kun muuten mä nukahdan koulussa! :'<