Hii. Oli pakko tulla kirjottelemaan ko tykkään näistä näppäimistä niin paljon :´D Oon koulussa, nyt on äikkää, mut oon jo melkee kirjottanu ton systeemin ni ei oo mitään kiirettä.

np: Ensiferum - Mä Näitä Polkuja Tallaan (Matti ja Teppo cover)

Naanaanaanaa, kohta on joulu. Ostin kivoja lahjoja:

äidille ja mammalle suklaarasiat
äidille Zen Cafén CD:n (aion kuunnella sitä iteki ;>)
Susulle jonkun kivan velhokirjan ko se halus sen.

Sit ostan varmaan arvat mammalle ja papalle, papalle viel jonkun pienen jutun tai olis epistä, ja sit Annelle sellasen kivan Ice Age-saippuan ja Jonille jonkun samantyylisen.

ITSE HALUAN SEURAAVIA (ja mun on paras saada ne :<):

  • Rahaa.
  • Rahaa.
  • My Chemical Romancen uuden CD:n.
  • Kaikkia muita CD:itä.
  • Nightmare Before Christmas DVD:n!<3 (sit voisin aina laulella niitä lauluja siit :>>)
  • PotC-DVD:n!
  • Rahaa.
  • Lahjakortti vaikka Seppälään tai johonki.
  • Raha olis kivaa.
  • Jotkut kivat lyijykynät vaikka.
  • Rahaa.
  • Rahaa.
  • Rahaa.
  • Rahaa.
  • Jotain vaatteitaki olis kiva saada.
  • Kännykkä
  • ...ja rahaa.
Ei tuu just nyt muuta mieleen, mut on niitä varmaan lisääki. HALUUN UUDEN KAMERAN, mut en saa ko sain viimejouluna. Se kamera on kylläki ihan paska. TARVIIN paremman. Mut en saa.

Hih ko tänne tuli Tammelan ysiluokkalaisia kyylään äsken. Mä vaan olin täällä vaikka piti tehä tehtäviä, oonpa hyvä esimerkki. :< Oon vielä mesessäki. Harmivaan ko en ulkoo muista sitä osotetta millä pääsis galleriaan, yhyy.

Tossa on muovailuvahaa...

Lalalaa. Ok ei tässä kai muuta. ^^/